מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו?

מלאו את הפרטים נחזור אליכם במהירות

    מדבקה לחלון נגד שמש

    מדבקה לחלון נגד שמש אשר תוכלו למצוא בחברת מג'יק פילם, היא ללא ספק אחת מההתפתחויות הטכנולוגיות המרשימות ביותר בשנים האחרונות. ציפויים לחלונות כנגד השמש קיימים מזה מספר עשורים, אך נמצאים תחת מחקר הנועד לשיפור יעילותם באופן מתמיד. כיום אנו יכולים לראות כי קיימות מדבקות לזכוכית אשר יכולות לסנן את קרינת ה – UV המזיקה של השמש ביעילות מרשימה. בין אם לבית, למשרד או לרכב, מדבקות אלה הוכיחו את עצמן כיעילות במיוחד בדחיית חום לצד שקיפות גבוהה.

    מדבקה לחלון נגד שמש – איך זה עובד בכלל?

    על העובדה כי מדבקה לחלון נגד שמש יכולה להנעים את השהות שלכם בחדר אין ויכוח כלל. זאת מפני שהמדבקות האלה פשוט עובדות בצורה יעילה במיוחד. זהו אחד הפתרונות היעילים, הזולים והמתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית. המדבקות המיוחדות הללו עשויות מחומרים מיוחדים אשר מצליחים לדחות את קרני ה – UV של השמש ועל ידי כך לאפשר אווירה קרירה ונעימה.

    מדבקות אלה מאפשרות שמירה על טמפרטורת סביבה מבוקרת מבלי שיעלה הצורך להשתמש במערכות המיזוג השונות. חשוב לזכור כי הציפוי המיוחד ממנו עשויה מדבקה לחלון נגד שמש מאפשר הפחתת סינוור של השמש בחלל הפנימי של המבנה או הרכב. חשוב לדעת כי מדבקות אלה מאפשרות גם שמירה יעילה יותר על איכותו של הריהוט אשר נמצא בביתכם או בבית העסק שלכם, זאת משום שהסינון היעיל של קרני השמש ימנע את דהיית הצבע של הרהיטים.

    מדביקים וחוסכים

    חשוב להבין כי שמירה על טמפרטורה נעימה בחלל הפנימי הודות למדבקות הינה בעלת משמעות אנרגטית רבה. כך אנו למעשה יכולים להפחית בצריכת החשמל בעת שימוש באמצעי המיזוג השונים, כך לחסוך במשאבים ולסייע השמירה על המשאבים הטבעיים והפחתה בפליטת גזים רעילים אשר עלולים לפגוע בשכבת האוזון.

    אין ספק כי מגוון הציפויים לחלונות אשר תוכלו למצוא בחברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי לחלונות, יכולים לאפשר לכם מעבר לשגרת חיים נוחה, נעימה וחסכונית הרבה יותר. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על מגוון המוצרים אשר עומדים לרשותכם.

    מאמרים נוספים

    טפט לזכוכית

    טפט לחלון לזכוכית כיום הוא אחד מהמוצרים שכל אחד צריך. חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי לחלונות מעמידה לבחירתכם מגוון רחב של ציפויים לזכוכית, בין אם לרכב, לבית...

    להמשך קריאה
    מדבקות לזכוכית

    הזכוכית היא חומר שביר. אמנם ישנם סוגים שונים של זכוכיות ביניהן זכוכית מחוסמת למשל אשר תהליך יצורה הוא מורכב והיא יקרה למדי. ניתן למגן כל זכוכית פשוטה על...

    להמשך קריאה
    מדבקות לחלונות הרכב

    חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות מעמידה לרשותכם מגוון של ציפויים לחלונות, לרבות מדבקות לחלונות הרכב. חברתנו מתמחה בציפוי ביטחון והצללה של חלונות לרכב לבית ולעסק. אנו...

    להמשך קריאה

    הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


      מעוניינים בציפוי חלונות לבית שלכם או לעסק?

      מלאו את הפרטים הבאים

        קנייה בטוחה