מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו?

מלאו את הפרטים נחזור אליכם במהירות

    טפט לחלון נגד שמש

    טפט לחלון נגד שמש הוא אחד מפלאי הטכנולוגיה העכשווית הנגישה ביותר לכל אדם על יד חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות. השמש היא אולי מקור החיים על פני כדור הארץ, אך כל מי ששרד את הקיץ הלוהט בארצנו, יודע כי היא יכולה להיות גם אויב מר שיכול להעלות את הטמפרטורה בבית לרמה בלתי נסבלת. דבר אשר דורש מאיתנו להיות צמודים למערכות מיזוג האוויר ולבזבז משאבים יקרים בניסיון לשמור על טמפרטורה נעימה יחסית לאורך היום. טפט לחלון זכוכית נגד השמש יכול לשנות את כל הדברים האלו.

    טפט לחלון נגד שמש – נלחמים בעודף החום

    מזה שנים רבות אנשים מנסים להנעים את שהותם בבית או בבית העסק בימי הקיץ הלוהטים בעזרתם של מאווררים, מזגנים ואמצעים שונים אחרים. אך, האמת היא שבין הפתרונות היעילים ביותר שתוכלו למצוא קיים אחד שאולי לא שקלתם עד כה והוא טפט לחלון נגד השמש.

    חשוב להבין כי עודף החום עלול לגרום לחלל הפנימי להגיע לטמפרטורות גבוהות במיוחד ולהפוך את המקום ללא נעים לשהייה. ציפויים מיוחדים לחלונות כנגד השמש עוזרים בהפחתה של הטמפרטורה בצורה ניכרת. דבר זה יכול ללא ספק לצמצם את צריכת האנרגיה עקב שימוש מופחת במערכות המיזוג השונות.

    הצללת החלונות במשרד או בבית עוזרת להורדה משמעותית של עומס החום, כך שבעת רכישת טפט לחלון נגד שמש אתם בוחרים בפתרון אשר יעיל במיוחד מבחינה אנרגטית ויחסוך בעבורכם כסף רב על חשבונות החשמל.

    מגנים על הריהוט

    אחת היתרונות הנוספים של ציפויים לחלונות כנגד השמש הוא העובדה כי ההצללה עוזרת לשמירה על הריהוט. בעוד אנו מפחיתים את קרינת השמש עליהם אנו למעה מונעים נזק מתמשך הן לאדם והן לרהיטים, לתמונות ועוד.

    חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, מעמידה לרשותכם מגוון רחב של סוגי ציפויים אשר יכולים להתאים לכל צורך שיעלה. בין אם מדובר על ציפויים לחלונות בבית, בבית העסק או אפילו לרכבים. אנו מקפידים על שימוש בחומרים הטובים ביותר בתחום בתוצרת הארץ. צרו קשר עוד היום וגלו עוד על סוגי הציפויים השונים.

    מאמרים נוספים

    חלונות כהים לבית

    חלונות כהים לבית הם כיום אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בכל רחבי העולם. חברת מג'יק פילם מציעה לכם מגוון של פתרונות ציפוי לחלונות, לרבות חלונות כהים. אנו מקפידים על...

    להמשך קריאה
    PAPA GLASS

    1. ציפוי PDLC חכם / מבוא זכוכית 2. זכוכית ציפוי חכם מיוצרות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המבוססת על נוזל קריסטלי PDLC. הזכוכית אטומה בעת חיפוי,שקופה בעת הדלקה. מדובר בתחליף לפונקציה של מסך...

    להמשך קריאה
    מדבקות לחלון ראווה

    חלון הראווה שלכם כשמו כן הוא – נועד להציג לראוות העוברים והשבים טעימה מוצלחת ומובחרת מן ההיצע הקיים בבית העסק שלכם. כדי שחלון הראווה שלכם ימצה את מלוא...

    להמשך קריאה

    הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


      מעוניינים בציפוי חלונות לבית שלכם או לעסק?

      מלאו את הפרטים הבאים

        קנייה בטוחה