מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו?

מלאו את הפרטים נחזור אליכם במהירות

    מדבקה חלבית לחלון

    הסתרה פרטיות ועיצוב

    מכירים את התחושה "השכנים ממש אצלי בבית" ?

    התחושה של אובדן הפרטיות בבתינו הפרטי או במשרד/חדר הדיונים בה כל מי שעובר במסדרון "מציץ" אינה נוחה.

    יש פתרון – כיסוי הזכוכיות בציפוי דמוי התזת חול המעניק את תחושת הפרטיות תוך מתן אפשרות למעבר אור טבעי ברמה גבוהה ושמירה על רמת עיצוב חדשני וייחודי במבנה. ניתן ליישום גם על גבי מעקות זכוכית.

    בנוסף ניתן לקבל אין ספור דוגמאות ועיצובים בשלל גוונים על פי העדפת ובחירת הלקוח והתאמה מלאה לצרכיו.

    מהותה ויתרונותיה של מדבקה חלבית לחלון

    מדבקות חלביות שאנו מספקים מטשטשות את חזות החלל המשתקף ויוצרות אפקט אסטטי של זכוכית חלבית, מבלי לוותר על חדירת אור טבעי או מלאכותי דרך הזגוגית. מעבר לכך, מדבקות אלו יכולות לשמש למגוון מטרות בבית או בעסק לרבות עבור חלונות, דלתות זכוכית, ויטרינות ומחיצות. כך למעשה, מדובר בפתרון יעיל, אסטטי וחסכוני ליצירת מרחב פרטי בבית או במשרד. ניתן ליישמו על גבי הזכוכית בקלות ובמהירות גם באופן עצמאי, ואם לא די בכך – עם הזמן ובמידת הצורך ניתן להסיר מדבקות אלו בקלות מבלי לפגוע או להזיק לזכוכית.

    פתרון אסתטי לצורכי פרטיות

    משרדים רבים נעזרים בפתרונות מזכוכית לעיצוב החלל, המעניקים לו חזות נקייה, אלגנטית ופתוחה. ואולם, למרות יופיים של פתרונות אלו קיים בהם חסרון מובהק של מחסור בפרטיות. כל מי שיושב במשרד מזכוכית חשוף לעין עוברים ושבים, דבר שמקשה על פגישה פרטית עם באי המשרד וגם מסיח את הדעת. בעיה זו ניתן לפתור בקלות באמצעות מדבקה חלבית מזכוכית המעניקה ציפוי אטרקטיבי לזגוגית מבלי לפגוע באפקט הייחודי של זכוכית בחלל. זהו פתרון היוצר חציצה והפרדה בין חללים שונים באופן המאפשר גם להבחין בנוכחות במשרד ולמנוע כניסה לא רצויה אליו. מעבר לכך, אלו הן מדבקות שימושיות גם לצרכים פרטיים, למשל עבור חלון זכוכית בחדר האמבטיה.

    הזמנת מדבקות חלביות לחלון

    בזכות מדבקה חלבית לחלון ניתן יהיה לשדרג את מראה העסק והבית – ביעילות ובמקצועיות. בין אם מדובר במרחב האישי או הציבורי, כל אחד ואחת מאתנו מעוניינים לשמור על אווירה נעימה. כדי להגשים היבט זה ולשדרג את איכות חיינו, מומלץ לפנות אל מג'יק פילם. חברה זו מתמחה בפתרונות ציפוי לחלונות למגוון לקוחות. כמו כן, צוות עובדי החברה מחזיקים בניסיון ובהכשרה הדרושים וכמובן – משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

    מדבקה חלבית לחלון הבית והמשרד

    עוברים לבית חדש? מעוניינים לשדרג את הדירה בה אתם גרים? או שמא תרצו לעצב את המשרד בו אתם עובדים? כך או כך, כדי שהחלל בו אתם גרים ועובדים יהיה ברמה גבוהה, מומלץ ביותר להשקיע בעיצוב שלו. בין אם מדובר ברצפות, דלתות, קירות או שמא מדובר בהיבטים אחרים – בזכות שדרוג אלמנטים אלו אין ספק שהסביבה בה אתם מתנהלים תשתדרג.

    במקביל לכל אלו, חשוב לא פחות ואף יותר להשקיע בעיצוב החלונות. כיצד? על ידי שימוש במדבקה חלבית לחלון. כאשר אנו מדבר על מדבקה מסוג זה, הכוונה היא אל מדבקה שביכולתה לגרום לחלון להראות מעט מטושטשת – ועקב כך ליצור מראה חלבי ואסתטי. במקביל, ניתן יהיה ליהנות מכניסתו של אור טבעי לתוך החלל – ללא כל בעיה.

    חשוב להדגיש כי מדבקה חלבית מיועדת למגוון רחב של לקוחות ומקומות. החל מבתים פרטיים, דירות ועד משרדים וחברות – בזכות היבט עיצובי זה כל חלל יראה חדש ורענן. בהתאם, בבואכם להתחיל במלאכת העיצוב, רצוי לפנות אל בעלי מקצוע בעלי ניסיון בייעוץ ובהתקנתן של מדבקות אלו.

    כמו כן, לאורכו של תהליך העבודה יהיה עליכם להסביר היכן תרצו את המדבקות הללו, מתי תרצו שהעבודה תתבצע וכמובן – מהו המחיר עבור ביצוע המשימה.

    מדבקה חלבית לחלון – לשדרג את המבנה כראוי

    בין אם מדובר במשרד, בית קרקע או דירה, יותר ויותר אנשים מבקשים להתקין מדבקות חלביות בחלונותיהם – ואין זו הפתעה כלל וכלל. כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מאלמנט זה, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מגי'ק פילם.

    להזמנת ציפוי חלונות באיכות הגבהה ביותר, ולקבלת עוד מידע אודותם, צרו קשר עם חברת מג'יק פילם בטלפון 08-867-8008

    הזכוכית משמשת כחומר גלם נהדר הודות למאפייניו – שקיפותו הנהדרת היוצרת משחקי תאורה מעניינים, גמישותו ושילובו עם חומרי גלם אחרים. בשל כך, הוא נהיה לנפוץ מאוד לשימוש כחוצץ בחללים משותפים. מדבקה חלבית לחלון תגביר את הדקורטיביות האסתטית של הזכוכית וגם תגביר את הפרטיות. זקוקים לפתרונות הצללה ומיגון עבור חלונות ודלתות? חברת מג'יק פילם הינה מומחית בתחום כבר שנים רבות ועובדיה המנוסים ישמחו לספק לכם עבודת איכות מקצועית ביותר.

    מדבקה חלבית לחלון – מבחר עיצובי מגוון

    התקנתם של חלונות הזכוכית תורמת רבות בשטח. ראשית, היא תורמת לתחושה של מרחב גדול ומרווח יותר ושנית היא תורמת לתחושה יוקרתית. כדי לממש את מלוא הפוטנציאל הקיים במחיצת זכוכית לבית או לעסק, כדי שתוכלו מחד לשדר פתיחות מתבקשת ומאידך לשמור על פרטיותכם ולמנוע הצצה נרחבת מדי למתרחש מאחורי החלון או הדלת, מדבקה חלבית לחלון תסייע לכם בכך. ובהרחבה –

    70% מעבר אור

    המדבקה אינה מונעת מעבר אור באופן מוחלט ולכן באמצעות מיקום נכון ומדויק, תוכלו לגרום לכך שעדיין נוכחותכם מבעד לחלון תהיה ניכרת ותבלוט. לדוגמה, חלון או דלת זכוכית עליהם מודבקת מדבקה, תאפשר ליושבים בחדר לזכות בפרטיות רבה יותר, אך יחד עם זאת, עובדיהם שיהיו מעוניינים לפנות למנהלים העסוקים, יוכלו להבחין בכך שהם באמצע ישיבה או שיחת טלפון ולמנוע הפרעות למיניהן. נוסף על כך, המדבקה מסייעת לסנן את קרינת השמש, ובכך שומרת על בריאות היושבים בחדר.

    מדבקה חלבית לחלון הבית

    אחת התוספות המיוחדות שאתם יכולים להכניס אל חייכם היא מדבקה חלבית לחלון! מדבקה זו מעניקה לכם את האפשרות ליהנות מפרטיות רבה יותר ואף ליצור אווירה מיוחדת בחלל הפנימי של מבנים שונים. את המדבקות האיכותיות ביותר ניתן יהיה למצוא בחברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, אשר מחזיקה בניסיון עשיר של זה למעלה מ-17 שנים בתחום.

    מדבקה חלבית לחלון – עיצוב מושלם ללא מאמץ

    רבים שוקלים את שינוי האווירה בביתם, אך לא יודעים לאיזה כיוון יהיה עליהם לפנות על מנת להשיג את מטרתם בצורה יעילה, עם מינימום מאמץ והשקעה כספית נמוכה. אז רגע לפני שאתם שוקלים את החלפת החלון האחראי על תאורת היום הטבעית שלכם, מומלץ יהיה לשקול את רכישתה של מדבקה חלבית לחלון. מדבקות מיוחדות אלו מאפשרות שמירה על בהירות של החלל הפנימי תוף הענקת הפרטיות הנחוצה לכם.

    את המדבקות הללו ניתן יהיה להתאים עבור כל צורך והעדפה שלכם בצורה מדויקת הודות לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת האחראית על הדפסתן של אותן מדבקות. לאחר יישום המדבקות האיכותיות הללו, תוכלו גם אתם ליהנות מתקופה ממושכת בה את לא צריכים לדאוג מקרניה הישירות של השמש או עיניים סקרניות המציצות פנימה. הוסיפו לחייכם את האלגנטיות המרשימה ביותר ובחרו הבוספתה של מדבקה חלבית לכל חלון שרק תרצו.

    מדבקה חלבית לחלון באיכות חסרת פשרות

    חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, שמחה לעמוד לשירותכם ומעמידה בפניכם מגוון עשיר של מדבקות לחלונות אשר עיקרן היא בתוצרת ישראלית. אנו מקפידים על שיווקם ואספקתם של הפריטים האיכותיים והעמידים מכל, אשר יעניקו לכם את האפשרות ליהנות מחלונות מעוצבים, עמידים בפני שריטות ואלו אשר יספקו את אפקט ההצללה הרצוי בבית או במשרד.

    הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו כבר היום באתר או במספר הטלפון 052-3966696, וליהנות מן המענה המקצועי והמוביל עבור כל בקשה או צורך שלכם, זאת תוך מתן שירות אישי ויחס חם ואדיב.

    פתרונות לעסק ולבית נוספים

    מיגון לעסק

    פריצה לעסק הפרטי שלכם הוא עיניין ממש לא נעים. לא רק הדברים שיגנבו ממכם, כסף, כספת, רהיטים, מחשבים, מידע על לקוחות/ספקים, סחורה, הנזק עצמו והבלגן של הפריצה עלולים...

    להמשך קריאה
    מיגון חלונות נגד פריצה

    ביתנו מהווה עבורנו מבצר פרטי ואינטימי שאליו אנחנו חוזרים בתום עיסוקנו כדי להתבודד מהעולם בעת הצורך, לנוח ולהטעין מצברים להמשך הדרך. וככזה, עליו להיות בטיחותי דיו כדי לספק...

    להמשך קריאה
    מדבקות לחלונות

    מהו התפקיד האמתי של החלונות בבית? ניתן לפתוח אותם על מנת שיכנס אוויר צח אל הבית, אפשר לסגור אותם כאשר מזג האוויר קר או כאשר אנו רוצים להפעיל...

    להמשך קריאה

    הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


      מעוניינים בציפוי חלונות לבית שלכם או לעסק?

      מלאו את הפרטים הבאים

        קנייה בטוחה