מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו?

מלאו את הפרטים נחזור אליכם במהירות

    טפט לחלון זכוכית

    עיצוב בית כולל דברים שונים אשר בעזרתם אנו בונים את האווירה הדרושה על מנת להפוך את הבית למה שהוא. טפט לחלון זכוכית הוא אחת הדרכים המקוריות והדקורטיביות להשלמת המראה הביתי. מדובר על מדבקה שמיועדת לחלון והיא יכולה להיות ציור, צורות שונות או רקע יפה כלשהוא. מג'יק פילם מציעה פתרונות ציפוי חלונות ועוסקת בהתקנת מדבקות לחלונות מסוגים שונים. בנוסף, מציעה החברה אפשרויות שונות שעשויות להקל על דיירים, עובדים או נוסעים ברכב. אם מדובר על פתרונות נגד שמש, קרינה סלולרית או פריצה, כדאי להתייעץ ולקבל את כל המידע הנחוץ בנושא זה.

    טפט לחלון זכוכית – יופי ואיכות

    רבים תולים תמונות ברחבי הבית ומביעים דרכן את המסר והאווירה הרצויה. אך ניתן לעצב את הבית גם בדרכים אחרות ומקוריות. ישנם חלונות בבית אשר אפשר לצפות אותם עם טפט דקורטיבי שיהפוך את הסלון, המטבח או חדר השינה למקום מפתיע ומרגש. טפט מודבק לא ידהה בקלות וישמור על שמחת חיים. ניתן כמובן לרהט את הבית ברהיטים שונים שיתאימו לטפט או להיפך. לא מדובר ברעיון חדש. מבחינת עיצוב הרעיון הזה היה נפוץ במשך זמן רב. הכיוון העיצובי הוא שונה, יותר מודרני ונועז וכתוצאה מכך הוא משדרג מאוד את מראה הבית ואת החללים השונים.

    דוגמאות מן השטח

    ישנם טפטים שקופים שמיועדים לארונות או לחלונות, ויש טפטים בצבעים שונים אשר מופיעים באיטום מלא או באיטום לחלקי. ניתן גם לבחור בדוגמאות גיאומטריות או ממש ציורים אמתיים. זכוכית חלבית מביאה למראה אטום אך לא לגמרי כך שהאור ממשיך לחדור דרכה ויוצר אווירה מעניינית. את הזכוכית החלבית ניתן להתקין בחדרים אשר זקוקים לאור אך לא במידה רבה. לדוגמא – שירותים, אמבטיות, וגם חלונות אשר פונים לכיוון הרחוב.

    קיימות שתי אפשרויות הדבקה של טפט לחלון זכוכית. ניתן להדביק בהדבקה רציפה על כל החלון או להדביק בהדבקה חלקית. כדאי לקחת בחשבון את המיקום של הדבקת הטפט וגם איזה טפט אנו מעוניינים להתקין. לא מומלץ להדביק יותר מידי טפטים וכדאי לשמור על טוב טעם ולהשאיר גם כמה חללים ריקים.

    בזכות התקנת טפט לחלון זכוכית, תוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה – בכך אין כל ספק. אילו יתרונות מחזיקים טפטים לחלונות? החל מסינון קרני ה-UV, שמירה על טמפרטורה נעימה ועד חסכון משמעותי בכספים שלכם – מדובר בפתרון מתקדם אשר יוביל לשינוי מבורך בחייכם. מעוניינים לשמוע עוד על פתרון זה? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברת מג'יק פילם. חברה זו מובילה בתחום פתרונות ההצללה וציפוי החלונות. כל זאת, לצד שירות מקצועי, יחס אישי ומענה מדויק על דרישות הלקוחות.

    ליהנות מהיתרונות של טפט לחלון זכוכית

    עומס ותמרון בין מספר משימות הם חלק בלתי נפרד מהמציאות בה אנו חיים. החל מפגישות בעבודה, השתתפות במפגשים משפחתיים ועד רכישת השכלה והעשרת העולם הפנימי שלנו – עלינו לג'נגל בין מספר רב של כדורים בו-זמנית. כדי להקל אל משימות אלו ולו במעט, עלינו הסתייע במגוון הפתרונות העומדים לרשותנו; פתרונות הכוללים, בין היתר, את האפשרות המומלצת הבאה: הדבקת טפט לחלון זכוכית.

    התקנתם לאחרונה חלונות חדשים בעבודה? יושבים שעות ארוכות במשרד הביתי וקרני השמש חודרות את החלון? כדי לשפר את איכות חייכם כראוי, מומלץ לבחור את הטפט המתאים לחלון ולהדביק אותו במדויק.

    בהתאם, בין אם אתם מעוניינים בטפט שקוף חלבי או שמא תרצו טפט מעוצב אחר, אין ספק שמדובר בפתרון עיצובי מרשים שישדרג כראוי כל חלל. כמו כן, טפט זה מחזיק ביתרונות רבים נוספים. כמו מה למשל? בין היתר, הוא יעניק לכם את הפרטיות הדרושה לצורך ניהול סדר יום מוצלח.

    טפט לחלון זכוכית – במחירים אטרקטיביים

    רמת חיים גבוהה נמדדת לפי פרמטרים שונים, כאשר שימוש בטפט לחלון עשוי זכוכית הוא חלק משמעותי. בהתאם, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מיתרונותיו הרבים, מומלץ לפנות אל חברת מג'יק פילם. חברה זו מתמחה בפתרונות הצללה וציפוי חלונות לרכב, לעסק ולבית. כל זאת, במחירים אטרקטיביים ושימוש בחומרי גלם איכותיים תוצרת הארץ.

    טפטים לחלונות זכוכית

    מי חשב כי פריט קטן כמו טפט לחלון זכוכית יכול לשנות את חייכם באופן משמעותי? מעתה גם אתם יכולים ליהנות ממגוון היתרונות המשמעותיים של הטפט לחלון, אשר כוללים בין היתר את השמירה על זלמותו, הגנה עליו מפני שריטות ותנאי מזג האוויר ואפילו יצירת אפקט הצללה בבית ושמירה על רמת פרטיות גבוהה. כל שיהיה עליכם לעשות זה לפנות אל חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות. חברתנו בעלת ניסיון עשיר כל כמעט 20 שנה בתחום ומקפידה על הענקת השירות המקצועי ביותר לצד אספקתם של הפריטים האיכותיים והעמידים אשר יענו על כל צורך שלכם בצורה מדויקת.

    טפט לחלון זכוכית – עיצוב קל, פשוט ונוח

    בעזרתו של טפט לחלון זכוכית, גם אתם יכולים כעת לשדרג את הנראות של ביתכם או משרדכם וליצור בהם את האווירה המבוקשת עליכם. היישום הנוח של הטפט והיכולת שלו לשמור על שלמות החלון בו בזמן שהוא מצליח להפוך כל חדר למיוחד במינו, הפכו את הטפטים לחלונות לבחירה פופולרית ואהובה במיוחד בקרב אנשים רבים בכל רחבי העולם.

    העיצוב של אותו הטפט יכול להיות כל מה שתרצו, זאת בין אם אתם מעדיפים רק להצל את הבית, להפוך את החלון לחלבי וליצור רמת פרטיות גבוהה יותר או פשוט להגן על החלון של הסלון מכל אותם כדורי רגל שתמיד עפים לכיוונו. העיצוב יהיה כל מה שתרצו, גוונים מיוחדים, שילוב של מדבקה חלבית או כל אמירה עיצובית אחרת בה אתם מעוניינים.

    טפט לחלון זכוכית – מחירים אטרקטיביים ואיכות ללא פשרות

    חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, מעמידה לבחירתכם מגוון רחב של מדבקות וטפטים לחלונות הבית, המשרד והרכב. הנכם מוזמנים ליצור קשר עמנו כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם בבחירת המוצר הנכון עבורכם, זאת גם במחירים המשתלמים והאטרקטיביים ביותר. למידע נוסף ואפיון מדויק של כל המדבקות הזמינות לכם, צרו קשר באתר או במספר הטלפון 052-3966696

    מאמרים נוספים

    מיגון חלונות נגד פריצה

    ביתנו מהווה עבורנו מבצר פרטי ואינטימי שאליו אנחנו חוזרים בתום עיסוקנו כדי להתבודד מהעולם בעת הצורך, לנוח ולהטעין מצברים להמשך הדרך. וככזה, עליו להיות בטיחותי דיו כדי לספק...

    להמשך קריאה
    חלונות כהים לבית

    חלונות כהים לבית הם כיום אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בכל רחבי העולם. חברת מג'יק פילם מציעה לכם מגוון של פתרונות ציפוי לחלונות, לרבות חלונות כהים. אנו מקפידים על...

    להמשך קריאה
    מדבקות מיגון לרכב

    מדבקות מיגון לרכב אשר תוכלו למצוא בחברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, יכולות לאפשר לכם נסיעה בראש שקט. לצערנו בשנים האחרונות אנו יכולים להבחין כי זריקת אבנים...

    להמשך קריאה

    הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


      מעוניינים בציפוי חלונות לבית שלכם או לעסק?

      מלאו את הפרטים הבאים

        קנייה בטוחה