מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו?

מלאו את הפרטים נחזור אליכם במהירות

    חלונות לרכב נגד אבנים

    זריקת אבנים או בקבוקי תבערה לעבר רכבים בארץ אינה תופעה נדירה ובתקופות מסוימות בהן חלה התגברות האלימות/הטרור הופכת התופעה לשכיחה.

    היכולת למגן את רכבנו כדי להעניק בטחון לנוסעים זמינה וקיימת ובעלות נמוכה יחסית.

    ניתן להיזכר במספר מקרים בהן התוצאות של פגיעת החפץ בנוסעים הביאו לפגיעות קשות ואף קטלניות או איבוד השליטה ברכב שגרם לתאונת דרכים בה התוצאות היו דומות, לכן חייבים למנוע את חדירת אותו חפץ קטלני לתוך הרכב.

    רצוי למנוע את הסיכון לפני שיתרחש !!! שלא יהיה מאוחר מדי.

    יתרון משמעותי נוסף שמתקבל לאחר מיגון חלונות הרכב הוא בכך שאנו מחזקים את חלונות הרכב באופן משמעותי והופכים את חלונות הצד לכאלה שגם שיתנפצו השברים לא יתפזרו אלא יישארו כחלון שבור אך במקומו מה שעשוי למנוע ואף מנע במקרים רבים ניסיונות פריצה לשם גניבת חפצים מהרכב או לשם גניבת הרכב עצמו.

    חשוב לציין שהמיגון אינו פוגע כלל בראיה של הנהג או הנוסעים ולמעשה לא ניתן להבחין בו כלל.

    מיגון חלונות לרכב נגד אבנים מחזיק יתרונות רבים. כלי רכב הינו משמעותי ביותר והוא מסייע לנו רבות לאורך יומנו הארוך. בעלי משפחות ומגדלים ילדים קטנים? עובדים במקצוע הדורש ניידות? כך או כך, כדי להגיע מנקודה אחת לשנייה ביעילות ובמהירות, מומלץ לתחזק את הרכב כראוי. במקביל לכך, כדי שהנסיעה תעבור בשלום רצוי למגן את החלונות כראוי. כיצד? על ידי שיתוף פעולה עם המומחים: חברת מג'יק פילם. חברה זו, בבעלותו של ארטיום זרצקי, מעסיקה צוות עובדים מומחה ומיומן אשר יבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. כל זאת, תוך שימוש בציוד מתקדם ובחומרי גלם איכותיים.

    לשמור על בטחון הנוסעים בזכות חלונות לרכב נגד אבנים

    כיום, הולך וגובר הצורך בכלי רכב. במילים אחרות, במקום להיות תלויים בתחבורה ציבורית או באדיבותם של אחרים – מומלץ לרכוש רכב ולהסתייע בו. בין אם מדובר בנסיעה לעבודה בבוקר או איסוף הילדים בשעות אחר הצהריים – אין ספר שמדובר בפתרון מומלץ. כמו כן, רכבים אלו משמשים עובדים רבים לאורך משימותיהם השונות: החל משוטרים, כבאים ועד אנשי צבא – כך הם יוכלו להגיע ליעד במהירות ולהשלים את המטרה כהלכה.

    במקביל לכל זאת, חשוב ביותר להיות ערים לסיכונים הניצבים בדרך. למה הכוונה? לאורך הנסיעה, ייתכן וחלקנו נתמודד עם מקרי חבלות שונים; אירועים חמורים כדוגמת זריקת אבנים. למעשים אלו יש השלכות מרחיקות לכת – כאשר סכנה לחיי אדם ולרכוש היא המרכזית ביניהן.

    כדי שניתן יהיה לשמור על ביטחון הרכב ועל הנוסעים שבתוכו, יש למגן את החלונות. החל מעמידות החלונות ועד מניעת ההדף – מיגון זה יסייע רבות ללא כל צל של ספק. כל שנותר לעשות הוא לפנות אל המומחים ולבקש שיתקינו זאת בהקדם.

    חלונות לרכב נגד אבנים – למנוע נזקים מיותרים

    כאשר חלון זכוכית נשבר ומתנפץ – הוא יכול להוביל לנזק רב. בהתאם, כדי שנסיעתכם תעבור בשלום, מומלץ לפנות אל מג'יק פילם ולבקש כי יתקינו מיגון עבור החלונות של הרכב. עובדיה של חברה זו יבצעו את המשימה כראוי – תוך מענה מדויק על דרישות הלקוח.

    ציפוי חלונות לרכב נגד אבנים

    אין ספק כי מיגון חלונות לרכב נגד אבנים חיוני וחשוב מאוד לשמירה על בטיחותם של כל הנוכחים ברכב עצמו ועל שלמות הציוד שנמצא בו. על מנת להבטיח את ההגנה הרצויה גם לחלונות הרכב שלכם, מומלץ יהיה לפנות אל חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, כבר היום. חברתנו מקפידה על ייצורם, שיווקם ואספקתם של ציפויים לחלונות מכל הסוגים. אנו מקפידים על שימוש בחומרים "כחול לבן" תוצרת הארץ אשר יתאימו במיוחד לצרכים והדרישות של השוק הישראלי.

    מיגון חלונות לרכב נגד אבנים

    שמירה על ביטחון הנוסעים בכלי רכב במהלך הנסיעה לא חייב להיות משימה מורכבת במיוחד. בעת פניה אל חברתנו, גם אתם יכולים לבחור באמצעים המתקדמים והנוחים ביותר לשם מיגון חלונות לרכב נגד אבנים. יישומו של ציפוי על גבי החלונות אשר מונע את שבירתו או התנפצותו בעת פגיעה של אבן, בכך למעשה מצליח לשמור על ביטחונם של כל אחד מהנוסעים ברכב באותו הרגע.

    האבן לא תחדור את החלון, והחלון לא יתנפץ לרסיסי זכוכית מסוכנים. שהרי המדבקה תשמור על אחדותו של החלון גם במידה והפגיעה תהיה עצמתי במיוחד. אין סיבה להתפשר על רמת הביטחון הגבוהה בשעה שמדובר על הבריאות והחיים שלכם ושל כל האנשים החשובים לכם. אפשרו את קיומה של הנסיעה הבטוחה והשקטה ביותר לכל נקודה והוסיפו לחלונות ציפויים ייחודיים נגד אבנים.

    פתרונות ציפוי מתקדמים לבחירתכם

    בין אם אתם מחפשים אחר הדרך האידיאלית למיגון חלונות הרכב שלכם, ציפויי חלונות לקבלת אפקט הצללה או לשם הגברה של רמת הפרטיות בבית, הרי שתוכלו למצוא את המענה האיכותי ביותר לכל מבוקשכם אצל חברת מג'יק פילם – פתרונות ציפוי חלונות, הותיקה והמיומנת. נשמח להעמיד לבחירתכם מגוון עשיר של פתרונות ציפוי מתקדמים ומרשימים במיוחד. לקבלת פרטים נוספים אודות הציפויים השונים והיתרונות של כל אחד מהם, השאירו פרטים באתר או צרו קשר במספר הטלפון 052-3966696, כבר היום.

     

    פתרונות לרכב נוספים

    הצללת חלונות לרכב

    חשיבות הצללת חלונות הרכב (השחרה) בארץ חשובה ביותר. בהיבט המעשי, היכולת להוריד את הטמפרטורה בחלל הרכב במס' מעלות משפרת את ההרגשה של הנהג והנוסעים מספקת סביבת נסיעה נוחה יותר...

    להמשך קריאה
    חלונות שחורים לרכב

    חלונות שחורים לרכב במחיר אטרקטיבי החברה הוותיקה והמובילה מג'יק פילם מתמחה בפתרונות הדבקה על גבי זכוכיות, ומספקת לקהל לקוחותיה חלונות שחורים לרכב באיכות הגבוהה ביותר עם אחריות של בין...

    להמשך קריאה

    הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


      מעוניינים בציפוי חלונות לבית שלכם או לעסק?

      מלאו את הפרטים הבאים

        קנייה בטוחה